Mentenanta IT

Mentenanta este definita ca un ansamblu de activitati ce permite mentinerea unui sistem sau a unei parti din sistem in stare de buna functionare.

Mentenanta retelelor de date reprezinta o ramura extrem de importanta. Solutiile de mententanta IT se aplica atat la nivel hardware, cat si la nivel software.

Principalele motive pentru alegerea procesului de externalizare IT sunt lipsa resurselor umane (a unui departament de mentenanta IT competent) si optimizarea costurilor. Fie ca nu exista in companie personal calificat pentru a gestiona nevoile IT, fie ca angajarea unui nou membru nu este prevazuta in buget, serviciile de outsourcing IT reprezinta solutia optima.

Prin serviciile de mentenanta IT oferite de BeWise, compania ta beneficiaza de suport IT si de administrare profesionala pentru echipamentele hardware si solutiile software detinute, cu garantia ca toate task-urile de mentenanta IT vor fi rezolvate in timp util, fara a bloca operatiunile zilnice.

Oferim externalizare IT atat pentru firmele mici, dar si pentru companiile private cu un numar mare de angajati. Serviciile noastre sunt personalizate in functie de nevoile si caracteristicile fiecarui client in parte. Serviciile de externalizare IT oferite de BeWise ofera un raport corect calitate-pret, asigurand beneficii financiare pentru clienti.

Activitati oferite in cadrul serviciilor de mentenanta IT:

Implementarea unor bariere software, cum ar fi firewall-uri de gestionare a traficului, retele private virtuale (VPN-uri), monitorizarea accesului utilizatorilor, masuri de autentificare multipla, istoric complet al utilizarii programelor si echipamentelor (log-uri), notificari furnizate in timp real privind incalcarea regulilor si securitate generata automat de rapoarte.

Stabilirea nevoilor clientului, optimizarea infrastructurii si echipamentelor pentru atingerea obiectivelor – optimizarea latimilor de banda, limitari si grafice de trafic, restrictii, etc.

Planificarea actualizarilor pentru componentele si interfetele de retea.

Utilizarea rapoartelor generate automat pentru prevenirea si rezolvarea eventualelor problemele hardware sau software ce ar putea periclita activitatea sau productivitatea clientului.